Jealousy has only got one friend.

Har varit ute en sväng i skogen med hunden min. Det var mysigt men det blev mörkt ganska snabbt så vi kunde inte vara ute så länge. Missade att ta reflex med mig. Oops? Blir en längre sväng i morgon. Tar med kameran då så det blir lite bilder (om vädret tillåter). Tog med kameran idag också men pga mörkret blev bilderna aningen snedfödda.

Sitter hur som helst i sängen min och myser med musik och godis. Life's good. Ska snart ägna mig åt Alice i underlandet C: kommer bli fint.





JA, JAG RÅKAR VARA EN VÄLDIGT SÖT RUMPNISSE. ♥

på onsdag ska jag vara ett vackert barn och börja kolla efter julklappar. tycker det är okej att göra det nu. Tänker dock inte skriva upp ett skit om det här för jag vill inte att mina barn ska tjuvkika vad de ska få D:

Kommentarer
Skriven av: Henny

Klart du är en väldigt söt rumpnisse <3

2011-10-15 @ 20:49:06
URL: http://honeytea.devote.se
Skriven av: ditt egna lilla särbarn

EMMMAAAAA!

DU är så fin du. tycker om dig en del faktiskt. Fan vilka charmiga bilder alltså. Kameran på julklappshoppningen?

puss på dig

och sådär <3

(vet att du älskar mig hehehehe nu när jag skriver en hel roman här xd)

2011-10-15 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0