Having a good time.

Min morgon har varit aningen vacker. Eller okej, lite i alla fall. Vaknade halv sex, kollade vad klockan var och hittade två fina sms jag fått inatt. (Varför smsar folk när jag sover och ändå inte kan läsa dom?!). Sen somnade jag om och vaknade vid åtta. Somnade om, once again och blev väckt klockan tio av morsan som sa att min kära kusin kommer om en timme. När jag kom ner fick mor min dock ett sms om att han kommer mellan halv tolv och tolv istället. han försov sig. dear dear cousin. ♥

Så här sitter jag då nu.... och bloggar? Tänkte läsa lite i Alice i underlandet. Har bara två kapitel kvar innan det går över till Alice i spegellandet. Även om det är två olika böcker tar jag dom i en och samma då de är i samma bok. Onödigt att köra tillbaka boken i bokhyllan om jag har hälften kvar. Ska försöka hinna klart med Alice i Underlandet så tidigt som möjligt nästa vecka, eftersom jag ska låna engelskabok i morgon. Måste ju börja läsa den också. Och oavsett om man vill eller inte tar det faktiskt längre tid att läsa en bok som är skriven på engelska. Det dyker ju upp en del ord man inte känner till, plus att man är helt enkelt inte lika säker i sin engelska som man är i sin svenska. Plain facts.

Ska också ut på en promenad med min lilla raring.


Åh igår kollade jag på lyxfällan på sån tv3play eller vad det heter. Det var fan patetiskt..det var en familj bestående av en mamma, en pappa och fyra ungar. De hade skulder på över EN MILJON KRONOR! mamman tog hand om alla räkningar osv och skötte allt det och försökte få det att gå ihop (vilket hon uppenbarligen inte lyckats med...?) men så frågade programledarna vad mannen gjort för att hjälpa henne och han bara "jag har försökt säga åt henne att det kommer lösa sig...". programledarnas reaktion var i princip "MEN DU ÄR JU STÖRD!!!". ♥ och jag håller med. jag menar vadfan, det är la ingen hjälp när man sitter i den sitsen? man får ju göra nåt konkret för fan.
hur som helst så sålde dom allting; bil, prydnader, kläder, tallrikar, bilbarnstolar, tv, sorroundljud, you name it. Det störde dom inte så jättemycket, men när dom sålde xboxen och playstationet så gick mannen ut på altanen och satt och storgrät och bara "jag klarar inte av att se dom ta det. jag klarar inte av det här. jag orkar inte mer". FÖRFAN VÄX UPP, ETT FUCKING PLAYSTATION OCH XBOX?! kan ju tillägga att han sa "tvn och sorroundljudet bryr jag mig inte om. det kan dom ta. men inte mitt playstation och xbox". Lite komiskt med tanke på att hans kära xbox och playstation inte funkar utan tvn...?
however.. de var duktiga och klarade sig C: Grattis på er :'D (Mest till kvinnan, hon var bra.)

Nu ska jag sluta klaga över playstationspelande folk och sätta mig och se om jag kan se något annat avsnitt av lyxfällan hehe.

hörs senare under dagen med lite bilder, skulle jag tro. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0