CHRISTMAS FOR FUCK SAKE!

I mitt pluggande sitter jag och lyssnar på julmusik från disney. Det är underbart. Julen är snart här ♥ på onsdag ska jag fan åka och kolla julklappar, höhö. böcker och LP-skivor är det jag är ute efter nu. får börja kolla runt på det så jag hinner samla ihop mig fram tills jul c:

disney är alltid sjukt vackert, men det är fan bättre på jul.. någon som håller med? jag menar, det är ju så underbart med alla små disneykaraktärer som hoppar runt i snön och sjunger julsånger. ska se till att ha skaffat mig massa disneyjulfilmer fram tills jul så jag kan ta och kolla på dom. eller så kanske jag kan önska mig någon sån i julklapp av någon fin person? Se det som en hint...

tänkte dela med mig av lite fina julbilder för att få er i samma stämning som jag är i.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0