Babble babble bitch bitch, rebel rebel party party, sex sex sex and don't forget the violence.

Tror jag har blivit smått beroende av Allt för min syster. Kollade på den igår också och ska varva min pluggning med den nu. Den är sjukt fin (och hemsk förstås) och den får mig verkligen att känna att jag har det fint. Samtidigt som den gör mig till värsta emoungen så gör den mig ändå glad, då jag ser vilket vackert liv jag har.

Jag gillar dessa lediga dagar, eller schemafria, men det låter mysigare med ledigt höhö. De är vackra. Och grymt användbara. Både till pluggande och till att vila upp sig. Känns att det sistnämnda behövs verkligen. Jag menar, jag går ändå upp ganska tidigt varje dag (dock tidigare förra året då jag hade tidigare lektioner då) så att köra en hel vecka med dom tiderna skulle inte funka i längden, med tanke på hur dålig jag är på att lägga mig på kvällen. Borde ta och bli bättre på det där. Men självdisciplin, hur fan får man det?

Förresten, det där jag skrev efter att jag sett Allt för min syster.. det var egentligen taget från word. Jag kunde inte sova, hade för många tankar som snurrade i huvet efter filmen, så tog och skrev av mig lite. Tänkte att när jag blir sådär emo igen och dampar loss inne på word så kan jag ta och lägga upp det här, om det inte är alltför privat, vill säga.

Dagen då, hur ser den ut? Jo nu ska jag bara se film och plugga lite, fram till halv fem ungefär. Då ska jag ta på mig lite kläder och åka ut till Jonas och fira honom. Mosters lilla raring. Vet inte riktigt hur gammal han blir, men nåt på 40. 47 eller nåt, kanske? Det är svårt att säga för han ser sjukt mycket yngre ut än vad han är. Han ser inte ens ut att vara över 40. Det är skumt. Undrar hur jag ser ut när jag blir äldre? Spännande ju.

Men nu ska jag lägga mig och se film. Pussar på er som förtjänar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0