When I die I'll go to heaven, 'cause I've done my time in hell.

Krasch krasch. Simpsons började nyss. så jävla dåligt program så det är sjukt. som tur är så börjar även top model nu så bytte till det. det är faktiskt ett intressant program trots att en hel del av tjejerna är konstiga och så mesiga.

har spenderat hela dagen framför datorn med skolgrejer.. ska snart ta en paus i det och gå ut med hunden. ska faktiskt göra det direkt jag skrivit klart här. eller nä jag vet inte.. när programmet är slut. ja, så får det bli. vid fyra alltså. ska ta mig ner till nösnäs och ta en sväng på motionsspåret där.

åh det slog mig just att pirates 4 har börjat gå nu. jag är egentligen inte alls så sugen på att se den nu när inte keira eller orlando är med. trion med johnny, orlando och keira var ju underbar. inte samma sak nu när två av de är borta. men jag borde se den ändå, det är ju ändå pirates... får se till att få tag på någon som vill hänga med och kolla.

hoho nu komemr den bästa delen - utslagningen. gillar när man får se resultatet. och att se vem som åker ut! även om det är synd om den tjejen.

känner att jag bara pladdrar på om ingenting så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0