Vilken miss...

satt och kollade igenom gamla headlines och så upptäckte jag att jag någon gång hade skrivit "actions speak louder than words" och det slog mig just att henrik har en tshirt där det står så.... vilken miss.

har nationella i tyska idag. skrivdelen i think. sista nationella för mig. underbart! Sen så skulle jag lämnat in en genusuppgift i elevdemokratin för att få mvg. hade heeelt glömt av det. kom på det nu när jag kollade igenom min kalender. så jag skiter i den. jag får ändå vg i elevdemokrati och det är inte dåligt liksom. såå.. så får det bli.
efter skolan blir det till att stanna kvar i stan och hitta present till mamma och jess. båda fyller år idag! till mamma vet jag vad jag ska köpa och till jess vet jag halvt. en del av presenten i alla fall! Så förhoppningsvis går det snabbt för sen kan jag sticka hem och läsa hehe. eller kanske gå ut med hunden... ja, ut med hobbe först och sen slänga mig i sängen och läsa.

nu ska jag ner och göra lite saker. ska gå snart. (varit en oerhört lugn morgon för jag struntade i att duscha då jag gjorde det igår så tjänade femton minuter på det. ganska nice! skulle gått upp vid kvart över fem i morse istället för halv sex så jag hann äta en ordentlig frukost men nu när jag sket i att duscha kunde jag gå upp en kvart senare (jag måste erkänna....jag somnade om till halv.) och ändå hinna få i mig ordentligt med mat. asbra, hoho.

ja men just det.... det var sticka härifrån jag skulle göra. seeees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0