Våga ha kraften att vara stark.

har så jävla mycket att göra i skolan nu..nationella prov och inlämningar och sånna småsaker som enligt mig är helt patetiska. Varför måste de knö ihop allt i slutet? jaja, snart slut. bara några dagar kvar.

regn ute, tror jag. var det förut i alla fall. ska ändå ut och gå med hunden min om några minuter. ska bara lyssna klart på denna låten (i'll make a man out of you från Mulan). Gillar den låten. Gillar i princip alla disneylåtar haha.. så jävla mysiga och låtarna från de lite äldre filmerna har vanligtvis riktigt bra budskap eller fin text.
stängde nyss av låten och upptäckte att ja, det regnar. smattrar massa mot fönstret. vad mysigt ♥

måste meddela att jag blivit smått beroende av spelet Hänga Harry inne på mugglarportalen.se. underbart spel haha. egentligen ganska långtråkigt men det är kul ändå och sjukt beroendeframkallande. lite dumt att man kan köra det hur många gånger som helst, då kan man ju hålla på all day long. frågesporten går dock bara att göra tre gånger i think och ja det är ju bra för då blir man inte så beroende av det. lite nice också för då är man helpepp när man väl gör det!

nu ska jag faktiskt gå ut i regnet och mysa med hunden. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0