Strangers like me.

Har kollat på Tarzan och Jane idag (inte filmen från 1999 alltså..) och för ca en timma sen fastnade jag i tarzanmusik på youtube. har kommit på att jag är lite kär i honom haha. Han är så jävla mysig. Vet att jag hade filmen från 1999 på VHS. försökte hitta den nu men har inte kvar den. riktigt illa. måste skaffa mig en ny... 99 kr på cdon, redan kollat upp det. plus frakt då. inte så farligt för lite tarzan ♥

kan fortsätta på det här med disney...jag har kommit på att hercules öron ser ut som kanelbullar! vackert..nä (:

Nåt jag gillar med de flesta tecknade disneyfilmer är att de framstället djur och växter som jämnlikar till oss människor. "vuxenfilmer" gör liksom inte det. älskar att disney visar det, eftersom det faktiskt stämmer. Tur att det finns filmer man aldrig blir för gammal för.

ska droga lite mer tarzan, sen sova. klockan ringer 6 i morgon. blir att åka till gymmet då, sen hem och käka frukost, sen sätta mig på cykeln och trampa iväg till mormor och gå runt på kyrkogården lite. ska stanna på vägen och plocka lite blommor och ge mormor hade jag tänkt. sen ska jag hem och plugga engelska och sen blir det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0