No one could ever tell.

På väg att bli förkyld. inte riktigt okej känner jag huhu. förhoppninsvis blir jag inte sådär hemskt förkyld så jag behöver vara hemma från skolan. jag vill inte missa några nationella ju. men det blir säkert bra. får klä mig ordentligt nu de närmsta dagarna och inte gå barfota...

ska precis lägga img och kolla på harry potter och dödsrelikerna del 1. den är härlig, precis som de andra är höhö. gillar speciellt emma i den filmen, så jävla snygg. synd att jag endast fick hennes namn och inte hennes utseende också </3

åh jag skrev en berättelse när jag gick i åttan som jag blev skitnöjd med, men så tappade jag bort den. mamma hittade den förut så blev oerhröt glad. skrev in den på datorn så jag inte skulle tappa bort den igen och har asont i händerna nu för den är på tio sidor så det tog sin lilla tid att skriva in den och händerna har typ kramp nu haha! men det var det värt.

blir jobb senare och sen pluggning resten av kvällen. nice nice. ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0