May the force be with you.

Varför citera star wars? i have no idea.

bloggningen är på topp, japp. över en vecka sen jag bloggade sist, haha... jaja, jag har inte orkat.

igår såg denna dag ut att bli riktigt bra. gå upp sex och åka till gymmet, sen komma hem och gå ut på promenad och bara vara allmänt slapp. kanske börja på engelskan så jag inte behöver göra allt i morgon. sen vid halv fem skulle jag satt mig på cykeln och cyklat hem till Peter. Han är i Stenunderskon nu i helgen nämligen och han har med sig Kaylee (sin dotter) så skulle fått träffa henne for the first time. såg fram emot det riktigt mycket. sen så i morse gick jag upp sex, mamma säger "vi tar gymmet i eftrmiddag istället" så nu ska jag dit i eftermiddag och då blir det ju inget peter. blev riktigt besviken. men that's life i guess.

har legat och kollat på björnbröder. älskar den filmen och får rysningar i hela kroppen vid en hel del tillfällen. mysigt mysigt! disneys lite smått äldre filmer är härliga. dom nya är inte okej på nåt sätt. typ hannah montana och sånt. vadfan är det liksom? vill ha tillbaka det gamla. tur i alla fall att de gamla disneyfilmerna lever kvar!

pappa hade fixat käk igår så precis när vi skulle äta ringer morsans jobbarkompis och bara "jag och kjell (hennes man) bjuder hela familjen på Ti Amo!" bara för att vi hjälpt till där när jobbarkompisen (carina) gjort illa foten. så spenderade kvällen på Ti Amo och käkade en kycklingsallad med vitlökssås. Asgott var det och jag hade riktigt trevligt. Blev så sugen på kycklingsallad bara för det så får lite lust att göra det ikväll.. får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag faktiskt ta och sluta skriva så ni inte får alltför mycket att läsa. Ska ut på promenad snart också. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0