If suddenly you were a girl, I'd be suddenly gay.

Kom hem för en halvtimma sen. var ute och gick med miranda i ca två timmar. har inte träffat henne på nästan ett år och gosh jag hade nästan glömt vilka fina ansiktsdrag hon har. men usch vad smal hon har blivit. kvinnan får börja äta mer... nåja, jag hade väldigt trevligt trots att jag blev tvungen att gå ensam hem genom skogen i mörkret. sånt får man stå ut med.

tror att de som läser min blogg redan vet detta men är inte säker då jag inte vet vilka som läser men kan i alla fall berätta ändå.. vecka 28 och 29 åker min moster och hennes familj till turkiet och ett par veckor innan dess har de tagit hem sina två valpar. moster ringde mig igår och frågade om jag har lust att bo där de två veckorna de är borta och ta hand om valparna. självklart vill jag det! hon sa även att jag får ta med en vän som kan hålla mig sällskap, så jag pratade med pancake och han sa att han troligtvis inte gör nåt den veckan så han kommer förhoppningsvis. annars får jag sno med mig någon annan (: kommer bli awesome hur som helst!

ligger just nu och kollar på lite klipp/låtar från askungen heh.. mössen är så söta ♥ ska i alla fall fortsätta med den sysselsättningen nu. förresten, ge mig beröm, jag har uppdaterat TVÅ GÅNGER på samma dag! Good girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0