Detta ovetande...

Var ju bestämt att jag och morsan skulle till gymmet i eftermiddag istället men nu ändrade vi det till tidigt på morgonen i morgon så nu ser det ut som att jag ska till Peter i alla fall. Vet dock inte för han är inte hemma just nu och sådär. Jaja, vi får se. Så det ändrar sig hela tiden och man vet inte hur dagen ser ut. Men det blir bra ändå, oh yeah.

Var nyss nere med hunden vid havet. Han älskar att simma och det är så härligt att se honom skutta runt i vattnet. Leendet dyker upp i mitt ansikte på en gång, haha!
en sak som är väldigt fascinerande med djur är hur mycket energi de har trots åldern. En sexårig hund t ex, den är ju ca 42 människoår men springer och hoppar för fullt i alla fall. Personligen har jag då aldrig sett en så livlig och energifull 42årig människa. Någon som har det? Let me know i så fall.

Har fruktansvärt tråkigt...därav anledningen till att jag sätter mig och skriver här. har ju egentligen inget vettigt att skriva om (känns som att jag säger det i alla inlägg hahah...). borde ta och duscha snart. blev assvettig av den där turen till vattnet. luktar lagom mysigt och så.

Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0