Changed plans.

I morse ändrades Lollohs och mina planer för när hon är här.. till det bättre! hon kommer fortfarande vara här samma dagar, det vill säga onsdag-söndag. allt är i princip likadant (liseberg för oss två på torsdag, metaltown fredag och lördag) men det som ändrat sig är att vi ska till liseberg på söndag också - med pancake och hans vänner. jag vaknade vid halv nio i morse och loggade då in på msn för hade inget att göra och då får jag ett god morgon från pancake och sen frågan om jag ska hänga med honom och hans vänner på liseberg. som tur är åker inte lolloh förrän fem så det blir så att vi drar med dom dit. kommer säkert bli väldigt awesome.

planerna för dagen är att vara ute en hel del med hunden min och sen så ska jag och mina syskon träna massa på musiken och sen filma! hoppas det kommer gå bra hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0