Av vad man kan förstå är sorgen för tung.

Kom nyss in från en liten promenad med hunden. Gick endast en halvtimma. Det var mysigt. Gick in på en väg som slutade vid ett förfallet hus där det tydligen bodde folk. gick förbi deras tomt, eller ja över deras garageplan typ, för att komma in på en stig som ledde tillbaka till en liten bit bortanför där jag bor. det var väldigt läskigt för när jag gick där stod det två män och verkade ha tagit ett glas för mycket och den ena typ "kom då hunden, kom dåååå!" och försökte locka till sig hobbe. duktig som han var gick han inte ifrån mig så vi kom därifrån. läskiga snubbar det där. i och för sig korsade jag deras tomt..

var ute med miranda idag igen, och hennes lilla papillon Bimbo. Igår fick inte Hobbe följa med för vi hade nyss varit ute på en timmas promenad då. men idag fick han gå med! Vi var ute i två timmar och promenerade runt i skogen och på grusvägar och sådär. härligt härligt. dock var både jag och hobbe väldigt trötta när vi kom hem men det är riktigt bra, det ska ju kännas att man rört sig!

ska inte skriva så mycket mer nu..ville egentligen bara dela med mig av ett klipp från Robin Hood. börjar alltid gråta av den här sången. speciellt vid 30 sekunder då kaninen tappar ner en smula och den lilla musen förösker få tag på den men inte når pga kedjan och så ger kaninen honom smulan och han springer till sina musvänner och delar med sig. musen och så jääävla söt och jag blir blöt i ögonen direkt jag ser det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0