Where your treasure is, there will your heart be also.

Uppdateringen har inte vart på topp det senaste men jag har haft min anledning. dock inget jag tänker ta upp här då de som läser min blogg redan vet.

har spenderat förmiddagen vid datorn. musik musik, hela tiden musik. glott lite musikvideos och kommit på att jared leto är en jävligt bra sångare. inte bara tack vare rösten utan för att han får det att låta så lätt. talangfull man.

ska iväg till torget om ca en timma och köpa lite nya underkläder hade jag tänkt. efter det blir det att åka hem och käka och sen till sjukhuset. carl vaknade av sig själv i morse och läkaren pratade med honom och förklarade att han var på sjukhuset och sådär och han lyckades blinka några gånger och fästa blicken i läkarens ögon, men sen sövde hon honom igen för att han inte är helt redo för att vara vaken. det är bra nyheter i alla fall, verkligen!
efter det blir det nog plugg. ska arbeta på the tourist guide. ska försöka få tag i andréa också, hoppas verkligen hon har tid att sitta och greja med det ikväll så vi kan göra det tillsammans. mycket lättare då.

vet inte riktigt vad jag ska säga sååå hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0