Pessimisten säger att det är ett moln för solen, optimisten säger att det är en sol bakom molnet.

Yes, I'm alive, and it feels pretty damn good.

Nu hade jag tänkt att jag ska börja ta upp bloggandet igen. Har verkligen inte haft någon ork till det här det senaste men nu så!

Har tvååå saker att berätta, så here we go..

1. kusin är bättre nu! han är vaken och kan äta osv. pratet är fortf. lite knasigt men inte konstigt efter två veckors sömn. han har i alla fall kunnat säga "mamma" och han har ätit isglass och i fredags satt han och kollade på så ska det låta! stora framsteg alltså, och det gör mig glad ♥ kom på att kusin har vart grunden för mitt humör det senaste. han som styr hur jag ska vara, haha.. har vart på ganska kasst humör nu det senaste, men i fredags när jag fick reda på att det går så bra för honom så satt jag och skrattade högt för mig själv på mitt rum i ungefär en halvtimma.. nå, han mår i alla fall bättre, och det är underbart!

2. Cloe har kommit hem igen. hämtade henne i söndags. det funkade inte mellan henne och therese så vi fick ta hem henne. hon står nu tillsammans med shettisarna och fåren. Underbart att ha henne hos sig igen och kunna rida på henne. It feels like home to me ♥

Planer för dagen då? jo jag har nyss varit och jobbat och sedan ska jag till IKEA och skaffa mig ett nytt skrivbord. Det bordet jag har nu, och alltid har haft, är ett TV-bord egentligen. Det funkar ju bra och så men jag börjar tröttna på det. Det är väldigt lågt så jag får så ont i ryggen när jag ska plugga. Stolen jag har till är också ganska låg, men ändå ungefär lika hög som bordet, så jag får böja mig så när jag sitter och gör nåt där, vilket inte är det skönaste för kroppen.
Men nu blir det ändring på det! Woho.

Nu ska jag in i min lilla värld av musik. Kanske slänger upp nåt här ikväll. Hade tänkt hitta någon lista på nätet med saker att blogga om. får se om jag hittar nån bra sån. om jag gör det så följer jag nog den (så länge som jag orkar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0