Nothing Else Matters.

Skolan var helt okej idag. Redovisningen gick jävligt bra faktiskt. Alla i min grupp fick MVG, hoho. good for us!

Sitter just nu och skriver på novellen. den ska in i morgon senast klockan 16.00. det kommer jag ju hinna. bra bra. känner mig verkligen som en enstöring.. sitter på mitt rum med låst dörr, hörlurar på mig med metallicas nothing else matters spelandes om och om igen på ganska hög volym. min skrivbordslampa står tänd och riktad rätt ner i boken där jag skriver. verkligen sån liten no-lifer haha... tur att man har datorn så man har lite kontakt med omvärlden!

familjen min är hos frisören och när de kommer därifrån ska jag och pappa åka och hämta ut mina biljetter till lund. sticker på fredag. kommer bli awesome. inte träffat matte på länge (sen vid nyår....) så ska bli myspys. sen så blir det nog så att vi hoppar in hos sass påvägen hem från stationen. måste hämta min bok som jag glömde där när jag var hos henne haha.. sen blir det bio med matte och hans morsa!
på lördagen ska vi förhoppningsvis sociala med mik och sebbe. sebbe känner jag inte så värst bra så honom är jag inte noga med att träffa men mik har jag inte träffat på 200 år känns det som. sist jag träffade honom var i somras på malmöfestivalen, vilket vaaaar..... 21 augusti. och då var det bara "hej på dig *kram kram* hejdå" för han gick med sin pappa och jag gick med jull, lolloh, matte och david.

nåväl.. i morgon är det miljökonferens! yay? jag representerar USA och känner mig verkligen inte förberedd, men när man pratat med de andra i klassen så säger de att wow vad mycket anteckningar ni har! så det verkar ju ändå som att man är ganska förberedd ändå... jaja, det går som det går i morgon. hopefully så går det bra!

nu ska jag fortsätta skriva, lägger kanske upp nåt här ikväll. vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0