Music is my religion.

tänkte slänga upp lite trevlig musik med skid row men det går fan inte.. mysko mysko. tydligen inte gått för andréa på länge heller så det är la nåt som inte stämmer med systemet. har ju tyvärr inte spotify så kan inte lägga upp spotifylänk heller haha.. det jag ville visa med skid row var i alla fall, apart from the awesome music, sångaren sebastian bach. ashet filur. kan lägga upp bild istället.

jag är i princip 100% säker på att andréa INTE kommer gilla honom hähä...



För att inte göra ett såhär kort inlägg kan jag dra lite om dagen också..
var i skolan vilket var.. som vanligt. stack hem sen och åkte direkt till cloe (hann faktiskt rida, det trodde jag inte). red ut en timma ungefär och skrittade bara. gick in på lite ställen där jag visste att det fanns backar så hon fick klättra lite. sen åkte jag hem. och nu sitter jag här.

i morgon blir det skola med historiaredovisning. fuck that. orkar inte. vill inte. stå framför klassen och prata är heeeemskt. men men, står ju inte där ensam i alla fall. det är bra.
när jag kommer hem ska jag troligtvis iväg till jess och rida belinda lite. får inte glömma att ta med kameran. jess ska låna den till något skolarbete. får inte heller glömma att ta med ett bogskydd hem. cloe går ju så mycket med täcke nu eftersom hon går ute på nätterna så hon börjar få skav på bogen. det är inte så farligt än, bara pälsen som blivit lite sliten där, men ska sätta på bogskydd innan det blir att pälsen börjar skavas bort ordentligt.

ska fortsätta lyssna på skid row och dreggla lite över sebastian bach. ha det fint.


Kommentarer
Skriven av: Sofia

Men lilla underbara människa. Skaffa dig Spotify NU! Du vet inte vad du gått miste om.. xD

2011-04-09 @ 20:23:06
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0