It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.

Två inlägg på en dag - wow!

Tänkte bara skriva lite om veckan som kommer.. vad jag har för planer och så.

Måndag: Då blir det skola. Slutar sent så kommer inte hem förrän halv sex. hinner tyvärr inte rida då, varken cloe eller belinda. too bad. måste nog plugga lite då jag måste förbereda mig inför historiaredovisning och miljökonferens. sen så ska ju novellen skrivas klart också.

Tisdag: skola då också. Sen vet jag inte alls. ingen aning om vad jag ska göra. troligtvis ta en liten skritt/travtur med cloe.

Onsdag: Skola med miljökonferens, och efter det ska jag ta och åka till en filmaffär och försöka få tag på Tigers film. Håller tummarna för att den finns där! Annars blir jag lite ledsen för då försvinner ju min fina idé om att ge matte den filmen..jaja, det lär jag se på onsdag!

Torsdag: SCHEMAFRITT, MMH ♥ Inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra då men blir troligtvis att jag börjar packa lite inför fredagen. rida ska jag också göra.

Fredag: kommer bli en awesome dag! Först åker jag till skolan, as usual. vid lunchen dumpar jag mina kära klasskamrater för att åka till centralen och möta upp jull och lolloh som ska hit över dagen med skolan. De åker med mig till skolan och sitter med på sista lektionen för att sedan åka med mig till centralen och vinka av mig vid tåget som tar mig ner till matte. På kvällen sen efter jag kommit fram blir det bio med matte och hans morsa. I am number 4 tror jag den filmen vi skulle se heter? ingen aning xD ska också försöka stanna till hos sass för att hämta The great Gatsby som jag glömde där sist, heh.

Lördag: är hos matte och nooo idea vad vi hittar på. Det lär vi märka! (förhoppningsvis träffa mik)

Söndag: fortf. hos matte och ingen aning om vad vi gör då heller. åker i alla fall hem denna dag.

Nu blir det till att kolla på Herbie! Sjukt längesen jag såg den. Ha det fint.

Kan förresten tillägga att kusin har tagit sina första steg efter hjärnblödningen. Han har bytt avdelning från NIVA till den "vanliga" intensiven och då var han tvungen att byta sjukhussäng. när han skulle mellan sängarna tog han ett par stabblande steg. Duktiga duktiga kusin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0