I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me

Fem minuter kvar... fem tråkiga minuter. det är då mans ätter sig vid datorn och slänger upp ett litet inlägg här.

Känns sjukt onödigt att gå upp vid sju bara för att vara inne vid skolan halv tio för att sitta på information i en timma. men men, det måste göras, och informationen är ju ändå om valet sen så det är viktiga grejor. det blir säkert bra, hoho.
sticker hur som helst hem direkt efter det här grejset för att ta hand om syster min som är sjuuuk. ska försöka ligga och ta en liten tupplur i soffan. sen blir det till att åka till jess. ridning idag igen. sen kommer jag hem därifrån och kaaaanske ska koncentrera mig lite på att plugga då. jag vet inte...får se om jag orkar. känner dock inte att jag har något att plugga på till den här veckan men det är bra att börja redan nu till det som är nästa vecka så man inte känner sig riktigt lika stressad nästa vecka. sån facepunch att få alla läxor och prov rätt upp i nyllet på en gång. så då är det bättre att ta det nu.

klockan är hur som helst 07:45 nu så jag ska sticka till bussen. SEE YAAAH

(om ingen har lagt märke till det så har jag börjat att köra med endast HP-citat som headlines)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0