.

(no idea vad jag ska skriva som rubrik sååå det får bli en söt liten punkt)

ska snart sticka till bussen.. tänkte bara slänga upp ett snabbt inlägg här. det hinner man ju alltid, hoho.

idag är det miiljökonferens! Jag är inte pepp på det alls. men det kommer säkert gå fint. och om det inte gör det så finns det ju inget man kan göra åt det så då är det ingen idé att gräma sig över det.
efter skolan blir det i alla fall nån filmaffär med sara (minns inte vad den hette) och köpa tigers film. efter jag har slutat har sara något språk så då ska jag sitta och vänta på henne och medan jag gör det hade jag tänkt skriva in min novell på någon av skolans datorer och sen skriva ut den och lägga i henriks fack. novellen blev ganska kass, men jag har som försvar att jag skrev den på en kväll! vet dock inte hur jag ska försvara mitt uppskjutande av skrivandet.....

nå, nu blev klockan mycket. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0