ENTER HEADLINE HERE

blir ett kort och snabbt inlägg innan jag sticker ut på en liten promenad..

dagen har vart helt okej. var först i skolan vilekt var trevligt och sen kom jag hem till en helt läxfri dag. inte behövt plugga någonting och det har varit underbaaaart. käkade lite när jag kom hem sen satte jag mig och kollade på harry potter och the order of the phoenix. troligtvis den av HP-filmerna som jag tycker minst om och det är för att sirius dör och det är så sjukt hemskt. blir änna lite deprimerad av att se den.
såg hur som helst inte klart den och ska därför lägga mig i soffan och kolla färdigt när jag är tillbaka från promenaden. sen ska jag lägga mig och sova direkt efter det. la mig hyfsat tidigt igår och det kändes skönt att vara utvilad idag, så jag ska nog köra på det från och med nu.

morgondagen då, hur ser den ut? jo först är det ju skola (såklart..) och sen direkt efter det så tar jag bussen in till stenungsund (utan att landa hemma först) och där hämtar jess morsa upp mig och tar med mig hem så ska jag med jess till stallet och ta en ridtur med malins ponny. ska bli nice.

nej nu hinner jag inte skriva mer, dags att gå ut och gå.

(av någon anledning ville jag skriva "house" som avskeds-replik....det är inte ens en sån ju.)

House!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0