Dawn seemed to follow midnight with indecent haste.

God kväll folk.

Kom hem från jess för en och en halv timma sen ungefär. Hennes morsa kom och hämtade mig på Nösnäs gymnasium och så åkte vi hem och  käkade lite, sen stack vi till stallet. det gick bra att rida. aldrig ridit Belinda förut så vi tog det lugnt. endast lite skritt och trav. i morgon blir det lite galopp också.

just det ja.. i morgon ska ju jag gå upp vid halv sju eller nåt för att gå till skolan. orkar dock inte gå upp så tidigt så blir nog bara vid sju. ska ju inte göra nåt speciellt. så blir bara att flyga in i duschen, käka, ta på mig och sen dra och det tar inte jättelång tid. 45 minuter bör ju räcka..

huuuuur som helst.. jag vet inte varför jag skriver. har inget vettigt att säga ju. slutar skriva nu och sticker ner och gör mig i ordning innan jag flyger i säng.

är förövrigt väldigt nyfiken på hur många i sverige som heter Greta-Stina Bringelbost.

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0