Boring list, really....

har inte mcyket att göra såhär 7 minuter innan jag ska till skolan så svarar på en lista jag hittade på någon random blogg...
strunta i att siffrorna är konstiga, började inte från fråga 1.


231. Vad har du i din handväska? handväska är fel ord. men i min väska har jag plånbok, paraply, glasögonfodral, nycklar osv.
232. Har du körkort? nej
233. Hur många uppkörningar gjorde du? -
234. Vart det dyrt? -
235. Har du moped? nej, cykel!
236. Drömmer du? när jag sover i guess
237. Om ja; minns du dina drömmar? ibland, ibland inte
238. Tror du på nåt övernaturligt? nej
239. Om ja; vad: -
240. Om inte; vad anser du om övernaturliga ting? att folk som vill tro på dom får göra det men tvinga inte mig till det
241. Röker du?
242. Om ja; varför slutar du inte? -
243. Spara eller slösa? både och. spara tillräckligt för framtiden men unna dig saker.
244. Har du investerat pengar? i vadå?
245. Spelar du sällskapspel? i princip aldrig
246. Favorispelet? noooo idea
247. Spelar du datorspel? nej
248. Favoritpratprogram på datorn? msn
249. Favoritsemesterställe: italien hoho
250. Drömresan skulle vara: ENGLAND! En liten roadtrip i en gammal minivan genom england. mmmh <3
251. Har rest till: norge, danmark, turkiet, italien, tyskland
252. Semestertips? have fuuuun.
253. Semestermardröm? oj, vet inte
254. Vad skulle du INTE göra på din semester? smuggla hem knark!
255. Vem diskar hemma hos er? diskmaskinen
256. Storhandlar du? följer med mamma när hon gör det..
257. Är det något du är bra på? är det säkert
258. Är du praktisk? vet inte.
259. Är du teknisk? nej. men mer teknisk än jennie!
260. Har du besökt nåt nöjesfält? ja liseberg. och legoland om det räknas?
261. Gillar du det? med rätt folk ja.
262. Favoritkarusellen? LISEBERGSBANAN <3 
263. Dusch eller badkar: badkar. har tyvärr inget
264. Färg på ditt duschdraperi? det vet jag då inte. minns inte.
265. Syr du dina gardiner själv? nej. har inte ens nån gardin då jag har takfönster.
266. Bästa stället på webben: har tyvärr fastnat för facebook..
267. Musikfavoriter / favoritartist: (Gillar INTE att förra personen som gjorde detta skrev Darin......) hur som helst sååå det finns många men mötley crüe ligger mig varmt om hjärtat.
268. Tittar på TV: tittar nästan aldrig på TV...
269. Hur mycket tittar du på TV? kanske sammanlagt 2-3 timmar i veckan?
270. Äger du nån leksak? beror la på vad leksak räknas som.

och nu hann jag inte mer. Skolan väntar! Slänger nog upp nåt här ikväll nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0