You have to kiss a lot of toads before you find a handsome prince.

Galet tråkig dag måste jag få säga. Har försökt sysselsätta mig med motion hela dagen. Cyklade först in till torget för att köpa en ny tandborste (behövde inte ens det ju..men ändå) och när jag kom hem gick jag ut på en 35 minuters promenad-/joggingrunda. Gick och joggade lite om vartannat. Har även tvättat kläder, diskat osv, men nu är det slut på sysslor. Vet inte alls vad jag ska göra. Tänkte gå ut på en promenad till men har nyss ätit så det är inte så smart för då får jag håll, haha. Ska nog sätta mig ute på altanen och läsa Sagan om Ringen. Ska bara skriva klart här först..

Vill passa på att säga grattis till min kära vän Mathias och hans flickvän fru som gifte sig igår (inte riktigt precis igår för det stämmer inte med tiden eftersom dom gifte sig på nya zeeland..) Grattis grattis ♥

Det är ju söndag idag och en ny vecka i morgon (sounds like rebecca black höhö) så jag tänkte dra planerna för nästa vecka.

Måndag-Torsdag: Bio någon dag med Matte, inte bestämt vilken dag än. Det vi ska se är i alla fall Pirates 4. Några dagar (vet ej heller vilka) ska jag passa mina småsyskon då mina föräldrar och min brorsa jobbar. Ska också spendera en del tid hos min moster med valparna så jag får koll på allt som gäller med mat osv. Måste se till att få träffat min hora också, annars blir jag galen.
Fredag: IRON MAIDEN! Wihooo. Jag och brorsan ska in och se dem och fan vad härligt det ska bli. Blir att lägga mig direkt efter konserten eftersom jag ska upp tidigt på lördagen.
Lördag: Går upp tidigt, åker in till Göteborg och sätter mig på tåget ner till Lund. Är där vid tjugo i ett ungefär och då väntar Viktor på mig. Är social med honom i några timmar och någon gång runt 17.00 och 18.00 åker jag vidare till Karlshamn.
Söndag: Är i Karlshamn!

Bloggen kommer för övrigt vara död i ca två veckor från och med lördag. Är ju först en vecka i Karlshamn och dagen efter jag kommer hem därifrån flyttar jag till moster och har inte dator då. Eller jo dom har ju dator men inget jag orkar använda så yeah.

Då jag inte har några bilder som passar detta inlägg så får ni en låt istället.


Om ni inte gillar låten får ni skylla på Pancake, hans fel att jag började lyssna på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0