This is all we got now.

Solen försvann? Aja, fortfarande varmt ute så det är helt okej!
Gårdagen blev ganska mysig med heden, biblioteket, gammal bokhandel osv. Tänker dock inte gå in på detalj, ingen tid för det nu.

Den här dagen kommer säkert också bli mysig. Sista dagen i skolan! Who's happy, eh, eh? Har i princip inget att göra idag.. ska be att få titta på mitt nationella i matte. fick veta resultatet nu och jag blev skitnöjd. gick väldigt bra faktiskt. fick dock inte se provet och kolla vad jag hade rätt/fel på så ska få göra det idag. woho. idrott har vi också..hurra? jaja, kom igen nu, sista idrottslektionen innan trean! I can do this!

Vill ha sommarlov, sommarlov, sköna sommarlooooov. På fredag får jag det. Och det ska firas med Ringo på Liseberg. Ohyeah! kommer säkert bli ett väldigt bra uppträdande.

Kom förövrigt på att det idag är exakt en vecka tills min kära lolloh kommer. hurra!

Nu var det så att jag fastnade i musik och hann därför inte skriva mycket mer än såhär innan klockan blev tjugo över sex, så jag får fortsätta ikväll eller en annan dag. vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0