STUDENTEN!

Idag har min kära bror tagit studenten! Det var väldigt awesome att stå där nere och skrika och klappa händerna och tjoa när han kom utspringande från skolan. brors kompis philip mötte upp oss också, så han var med. nu sitter dom där nere och väntar på gästerna som ska komma. eftersom jag fick mig en liten eldig stund tänkte jag passa på att slänga upp det här inlägget ^^

sjukt härligt att skolan snart är slut. sen är det sommarlov i tio veckor. fy fan vad underbart! jag har bestämt att detta ska bli min bästa sommar någonsin. så det så. någon som vill hjälpa mig att göra det till det?

skriver inte mcyket mer nu.. hörs.

Kommentarer
Skriven av: Henny

Jag hjälper dig gärna, om jag får? c:

2011-06-01 @ 15:29:48
URL: http://honeytea.devote.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0