Silent my voice, I've got no choice.

Kom nyss hem från stan. Var och såg Pirates of the Caribbean 4 tsm med matte. det var trevligt och filmen var bra. Är lite småkär i johnny depp. Han är så mysig, och ser jäkligt nice ut för att vara i den åldern han är. snart 50 år ju, det kan man inte tro, inte alls.
åkte in till stan lite tidigare för jag skulle käka osv. blev subway, surprise? köpte sedan godis och satte mig på biblioteket nån halvtimma. Fick sedan tråkigt och gick till biografen och satte mig där trots att det var en timma kvar tills jag och matte skulle ses. Hittade en sådan bio-tidning och läste allt som stod i den. Fick mig två väldigt trevliga överraskningar - Stolthet och fördom och Zombies ska bli film, vilket även Den store Gatsby ska. Lovely! Måste se dom, trots att jag känner att den förstnämnda kan bli lite småcreepy pga zombiesarna. Nåja, den ska ses ändå. Får ta med någon snäll filur som skyddar mig från de vidriga monster på bioduken höhö.



Ska lägga mig och sova direkt efter jag skrivit klart. Ska nämligen upp halv åtta i morgon. Vid åtta kommer någon snubbe som ska greja med tvapparaterna och jag kommer säkerligen ha glömt av det under morgondagen och ramla ut ur mitt rum i underkläder vilket jag inte vill då han ska greja med tvn utanför mitt rum. Går därför upp en halvtimma innan han kommer så jag hinner ta på mig och så. Blir säkert asbra.

Under kvällen i morgon blir det Iron Maiden! Dreggel dreggel ♥ Ska dit med brorsan och hans två kompisar Andreas och Johan. Är dock inte med de två sistnämnda under själva konserten då de sitter någon annanstans. Åker bara bil med dom ner. Trevilga filurer det där, precis som alla min brorsas vänner (och som i princip alla andra metalmänniskor).

Nu ska jag lägga undan datorn och äntligen sova. Mina ögon kan knappt hålla sig uppe längre och om jag drar ut mer på tiden kommer dom inte kunna göra det i morgon heller. Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0