Shed a tear 'cause I'm missing you.

Vaknade upp med en saknad av Cloe. Skickade därför iväg ett sms och frågade hur det är med henne osv, och allt var bra. Grymt ♥ Borde åka dit snart, någon gång under sommaren, för att hälsa på henne.



Har folket sovit gott inatt? Det har jag! Förutom att jag alltid vaknar runt 5-6 någon gång och då när jag vaknar är jag så galet pissnödig och då är det svårt att somna om. Är också för lat för att gå ner på toa hahah... När jag vaknade kollade jag i alla fall ut genom fönstret och vet ni? Det är sol! Vilket innebär att jag senare ska ut med kameran och ta kort på vovven. Slänger troligtvis upp de bilderna sen (om det blir några bra) eller i morgon. Får se hur det blir med den saken. Upp hit kommer dom i alla fall.

Gaaah bara en vecka kvar tills jag sticker till Karlshaaaamn. Ska bli trevligt att träffa folket igen. Speciellt inne på att träffa Jull för henne har jag inte träffat sen nyår tror jag. Var ju nere i Karlshamn vid påsk men då var bara Lolloh där för Jull var i London med Gandalf. Och nu när Lolloh var här var det ju bara hon här så yeah. Sen kan jag ju inte förneka att det ska bli galet roligt att träffa Lolloh och Viktor igen. Plus att Mikael hörde av sig igår och sa att han ska försöka ta sig till Karlshamn då också. Awesome! Längesen jag träffade honom också.. Minns inte ens när. Eller jo det var när jag var hos Matte sist men när satan var det?

Tänkte dela med mig av den låt jag lyssnar på just nu (den jag lyssnade på när jag skrev det.. nu lyssnar jag på W.A.S.P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0