Pure Happiness.

Har inte haft någon lust att uppdatera det senaste men nu kör vi. Eftersom jag har en hel vecka att summera så får ni vara beredda på ett långt inlägg.

Lolloh kom hit förra onsdagen och det var underbart. Träffade min hora andréa (♥) innan dess om jag inte minns fel. Mysig kvinna det där som jag tyvärr inte kan träffa så mycket i sommar pga jag är så upptagen. Men lite ska vi se till att kunna ses i alla fall! Nåja... jag och Lolloh satte oss och käkade på Subway och sen stack vi hem. Kvällen blev mest till att ta det lugnt och mysa med lite glass framför en film.
På torsdagen åkte vi in till Liseberg, första gången Lolloh var där. Hon tyckte det var ett skoj ställe och vi åkte en hel del faktiskt. Väldigt bra att vara där med en som är ungefär lika feg som jag, så slipper någon gå runt och ha tråkigt och den andra få dåligt samvete för att man hindrar den andra från att åka saker den egentligen vill åka och hej och hå vilken lång mening det blev nu. Vi var hur som helst där hela dagen och på kvällen sen var vi ganska trötta om man säger så. Vi la oss hyfsat i tid för att vara pigga och glada inför fredagens metaltown.

Nu kommer vi till det bästa; METALTOWN!

Jag och Lolloh blev ditkörda av brorsan, vi stod i kö i en och en halv timma för de släppte in mycket senare än vad de skulle göra. När vi stod i kön kom en äcklig regnskur men den försvann snabbt. Sen var det sol hela dagen, awesome! Vi kollade på en del småband och i slutet av inlägget ska jag lägga upp en liten tacklista för att tacka alla som förtjänar det efter denna helg (nämnde det nu då jag ska slänga iväg en puss åt en person som hjälpte mig att se något under spelningarna). Som jag sa såg vi en del mindre band som uppvärmning innan det small klockan 23.15 då det var dags för SYSTEM OF A DOWN ♥ Inse hur sjukt jääävla lycklig jag var när jag stod hand i hand med Lolloh och sjöng (skrek) med (precis som resten av publiken) i alla låtar och hoppade som fan (precis som resten av publiken, once again). Damn vad glad jag var. Leendet försvann inte från mina läppar på resten av kvällen/natten.
Vi blev sedan hämtade av min kära kusin, åkte hem till honom och la oss och sov. Klockan halv sex på lördagen väcktes vi av mitt kusinbarn, haha.. vi blev sedan körda till festivalområdet vid halv tolv, stod lite i kö och gick sedan in och förberedde oss på dag nummer två. Tyvärr var det inte lika fint väder då men ändå sjukt trevligt. Riktigt bra band då också, t ex Arch Enemy osv. blev allra mest imponerad av Korn. Jävlar vad bra dom var live. Dom ska ha riktigt mycket beröm för deras spelning, verkligen. Vi stannade inte riktigt lika länge på lördagen pga kylan. Pappa hämtade oss hur som helst och vi åkte hem och somnade på direkten.

På söndagen gick vi upp när vi vaknade typ, haha.. bestämde oss för att inte åka med pancake, mattias, douglas och timmy till liseberg då det fortf. var kallt ute och vi var galet trötta. efter nogare övervägning bestämde vi oss till slut för att ändra vårt beslut och ta oss dit i alla fall. Vi hann vara där en timma innan Lolloh skulle hem. Åkte med henne till stationen, såg till att hon kom på rätt tåg och åkte sedan tillbaka till liseberg. Gick runt där hela eftermiddagen och kvällen och hade det allmänt mysigt med de fyra pojkarna. Åkte sedan hem när pappa ringde och frågade var jag höll hus (tiden rann visst iväg, oj?) och somnade väldigt gott även den kvällen.

Tack till...
Lolloh: För vackert sällskap, alla pussar och kramar som får mig att känna mig älskad och allt annat. Jag älskar dig ♥ Vi ses nästa helg flickan min.
Andréa: För att du varit social ett par tillfällen denna helg. alltid lika trevligt att träffa dig och det är få personer som får mig att skratta så som du! Btw, vi måste besöka det där cafét snart igen.
Matte: För att du roade mig igår då jag inte hade något att göra under kvällen. Hoppas förresten att du tar hand om mitt nitbälte och är snäll mot det, annars blir jag ledsen.
Pancake: För tröjan som du så snällt lånade ut när jag frös, för kramarna, för ditt halvbarnsliga beteende som får mig på strålande gott humör. See you week 28 dude! ♥
Mattias, Douglas, Timmy: För trevligt sällskap under liseberg. Speciellt kanske till Mattias som jag pratade mest med när det kommer till er tre, haha.
Viktor: För kläderna du gav mig när jag frös, för att du bar runt mig på ryggen när jag inte såg något på spelningarna, för att du stod med armarna runt mig mest hela helgen och värmde mig i det kalla regnet och sist men inte minst för pussarna och kramarna. Och lite i förväg för att du är så vänlig och håller mig sällskap i lund när jag kommer dit nästa helg (plus helgen efter när jag ska hem) när jag ska byta tåg.
Kusin Putte och hans flicka Jessica: För att jag och Lolloh fick sova hos er och för att ni hjälpte oss från och till festivalen.
Pappa och brorsan: För att ni körde fram och tillbaka till metaltown så jag och Lolloh kom dit och hem.
Veronica, Hillevi, Eira: För trevligt sällskap under metaltown.

Kommentarer
Skriven av: Henny

Jag saknar dig <3 kan vi fixa ett tillfälle att träffas snart, tror du?

2011-06-23 @ 15:15:37
URL: http://honeytea.devote.se
Skriven av: Sär-pär & Sär-anders

Du är mysig kvinna. (Förutom när du bor i Stenunderskon och är i SÖDRA SVERIGEE hela jävla tiden)

OCH när vi är på cafét nästa gång får vi allt köpa kanelbullen! Eftersom du är så liten i maten och inte orkar en hel så kan vi dela, snäll jag är va?

SES SNART!? HOHO att jag lyssnar på Journey, ditt fel!

PUSS <3

2011-06-23 @ 18:34:42
URL: http://dukanvarasär.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0