I've got pictures on my mind.

Skulle ju slänga upp bilderna på vovven så gör det i slutet av detta inlägg...

Denna dag, hur har den varit då? Jo jag har varit ute på en timmas promenad med hunden, sen har jag läst en hel del. Också planerat lite mer för Karlshamn. Lolloh åker iväg måndagen då jag är där, hon ska till Danmark med David och hans familj. Alltså bara jag och Jull måndag-fredag. På tisdagen ska Jull och provjobba på ett ställe där hon sökt jobb så då får jag göra vad jag vill för att roa mig själv. Slänge iväg ett sms till Yoxx och frågade om hon hade lust att ses då och det hade hon så spenderar tisdagen med henne. Lovely! Inte träffat henne sen nyår.

när jag skrivit klart detta inlägg ska jag ut på en cykeltur och sen ut med hunden en kort sväng. Vid halv fem sätter jag mig på cykeln ytterligare en gång och trampar ner till torget. Ska möta upp Jennie där och gå runt lite med henne. Måste hitta en present till pappa, han fyller år på torsdag.

Här kommer då bilderna på hunden.. blir förresten bara två bilder, orkar inte vänta på att fler ska laddas upp haha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0