If you can understand the me, then I can understand the you.

Oh dear, I'm in love ♥ Valparna var något med det sötaste jag sett. Sjukt underbara. Kommer inte ha några som helst problem med att passa dom i en vecka. Fine, kommer bli sönderbiten eftersom dom biter mycket när dom busar men det är helt okej. Det är det värt!
Mina älskade kusiner var på väldigt gott humör. It makes me happy. Blir alldeles varm inombords av att se dom två pojkarna skratta. Fy satan vad jag älskar dom. Fina fina kusiner ♥

Knarkar Metallica just nu och ska snart ut på en promenad med hunden. Blåser väldigt mycket ute men om jag har musik klarar jag mig allt. Har för övrigt kommit på att om jag har musik i öronen kan jag vara ute och gå hur mycket som helst. Utan musik blir det dock väldigt tråkigt.


My prince ♥

Påtal om tråkigt... vad fan händer i morgon? Har inga som helst planer. blir rastlös av att bara titta ner i kalendern. Den skriker mig rätt upp i ansiktet och berättar om planlösa timmar. Gaaah. Vill åka in till stan eller nåt men borde nog stanna hemma eftersom jag kommer vara borta så mycket det närmsta. Vill inte lämna hunden, det känns inte okej. Tycker så synd om honom då. Nåja, jag och han får roa oss i morgon. Mycket utevistelse och många promenader. Det blir bra! kanske degar framför någon film också, ohja. Myspys att bara lägga sig i sängen med datorn i knät och glo på film. Eller det beror ju förstås på vad det är för film, men är det nåt bra är det alltid mysigt.

Jag hade för övrigt tänkt börja med fler bilder på bloggen. Kan ju alltid vara trevligt. Ser kanske lite mer levande ut då? Därför har jag bestämt mig för att från och med nu ska jag slänga upp minst en bild per inlägg (om det inte är ett sådant tillfälle då jag verkligen verkligen inte orkar). Bilden kan ibland ersättas med någon låt (till sär-pärs förtvivlan, då hon inte gillar min musik. horigt av dig ♥ du borde älska allt som har med mig att göra, även musiken) Idag blir det till och med en bild OCH en låt. I'm such a good girl.


Kommentarer
Skriven av: sär-pär<3

mmmmm <3 Musiken!

.....

Särpär! Dude vi måste ses innan du dra iväg igen, jävla svikare! :O Iof jobbar jag hela nästa vecka, men vi löser det :D

TJO LEN! <3

2011-06-25 @ 12:29:28

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0