I feel lost inside myself.

Ligger på en madrass på Jess golv. Har mått väldigt bra hela dagen men nu mot kvällen blev jag helt nere. vet inte alls varför. vill bara ligga ihopkrupen mot någons arm och gråta. blöeh.
i morgon blir det hur som helst midsommarfirande med jess och hennes familj vid jess gamla skola. hela ucklum firar typ där så yeah.
ingen aning om varför jag började skriva? ligger mest och lyssnar på metallica och dregglar över james hetfield.

kan ju passa på att berätta lite om mina planer för sommaren, i guess...

nästa fredag är det iron maiden på ullevi, nice. dagen efter det sticker jag ner till lund först. tar tåget dit, kommer dit på förmiddagen. är där några timmar och umgås med viktor. sedan fixar jag mig en biljett till karlshamn och åker dit så jag är där på kvällen typ. och sedan stannar jag där tills fredagen efter, i sex dagar alltså. tar då tåget till lund så jag är där någon gång strax efter fyra (viktor slutar inte jobba förrän fyra så yeah) och är social med honom, once again. sen tåget till göteborg. sticker sedan och bor hos moster och passar hundarna. på tisdagen där kommer pancake, lucky me. han stannar till fredagen. veckan efter det är det jobb som gäller, i fyra veckor. sen är sommarlovet typ slut. känner ändå att jag kommer ha gjort en hel del när sommaren är slut. vill besöka malmö också, får se om vi gör det när jag är i karlshamn. beror på hur mycket pengar jag har. måste spara lite också ju. ska ha tills när pancake kommer också, ska fira hans födelsedag. så blir att lägga ut pengar på prinsesstårta (eller prinstårta i detta fallet?) och ballonger osv. förhoppningsvis uppskattar han det, annars är det hans problem. men känner jag honom rätt kommer han bli glad i vilket fall som helst, för att jag ansträngt mig osv. "Men Puder..." kommer vara det första han säger, enligt egen erfarenhet känner jag på mig det.
påtal om smeknamnet Puder... var lite kul i söndags på liseberg. pancake kallade på mig, "Puder!" och hans kompis Douglas bara "Va? Sa du luder?". haha... hade varit ett vackert smeknamn.

nu ska jag och jess knalla iväg till hennes hästar och ta av grimmorna, sen fixa kvällsmat och lägga oss och kolla på lost eller nåt, vet inte. her choice. hörs i morgon kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0