Hooligans' Holiday

Helgen har varit riktigt nice (borträknat från idag. idag har bara varit helt okej). i fredags var det skolavslutning, sjukt härligt. har dock inte riktigt fattat att det är sommarlov nu (kan det bero på att jag i morgon ska upp klockan sex för att åka och jobba? och även på tisdag). hur som helst så firades skolavslutningen med Ringo på liseberg. msyig snubbe det där! en annan mysig filur var ju Edgar Winter. Asnice. Härligt gitarrsolo mitt i konserten också, kunde inte låta bli att sitta och le och bara titta på han som spelade då. duktig var han! fast det var i och för sig alla där.
efter liseberg åkte jag och andréa hem till henne och hade det trevligt. trötta blev vi, ohja. sov ändå bra och lördagen startades fint. sedan skulle vi ner till biblioteket (som var stängt, vilket vi inte upptäckte förrän efter typ 45 minuter då vibara trodde det öppnade senare...). medan vi satt och väntade på att biblioteket skulle öppna (vilket det då aldrig gjorde) satt vi på en bänk och käkade jordgubbar. kom en smått creepy gubbe och satte sig och började samtala med oss. han gick hur som helst efter ett tag, tack och lov.
resten av dagen spenderas framför film och med rotande bland hennes böcker. åkte sedan hem och blev jävligt pissed off på bussen, anledningen orkar jag inte dra här nu. tar det en annan gång, kanske.
kom hur som helst hem, och sen imnns jag faktiskt inte vad jag gjorde resten av kvällen. tror att jag läste, hehe...
idag har jag bara varit ute och gått, läst och kollat på vem vet mest repriser på svt play. troligtvis ett av mina favoritprogram. det är intressant och man lär sig en hel del grejer och blir påmind om sådant man inte visste att man kunde.

jobbet väntar..... ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0