Freak on a Leash.

Nice midsommar, eller hur? Regn, blåst och kyla. Nåja, jag lever åtminstone, kanske inte ska klaga?
Började hur som helst denna dag med att vakna upp hos Jess. Vi stack senare till hennes gamla skola för att fira midsommar där med lite lotteri osv. Blev sedan hämtad av mamma och åkte hem och käkade potatis med gräddfil och gräslök, mmmh. Jordgubbar och vaniljvisp till efterrätt, inte helt fel det heller.

Just nu sitter jag egentligen bara och snackar med en trevlig liten vän och väntar på att åka till moster och kusiner. Ett par veckor sedan jag såg dom nu, gaaah. Ska även få träffa deras valpar, för första gången. Måste se till att komma dit lite då och då nästa vecka så jag hinner lära känna dom lite innan jag flyttar dit för att passa dom. Inte så snällt mot dom om både jag och pancake är främmande för dom. räcker med att pancake är det, haha.


De två som gossarna, Neo och Bamse, som jag och min kära vän ska passa vecka 28.

Jag och Matte hade tänkt gå på bio någon gång nästa vecka... vet dock inte alls vad vi ska se. Egentligen vill jag bara gå på bio för att komma ut och göra nåt och inte sitta hemma hela tiden så jag skiter fullständigt i vad det blir för film. Bad därför honom att välja, men han är alltid så rädd att han ska välja en dålig film så han vägrar. Jag har ju inte någon som helst aning om vad som går just nu. Vad finns det för bra filmer som även skulle kunna passa Matte? (Inga slemmiga kärleksfilmer alltså)

Innan jag avslutar detta inlägg vill jag berömma mig själv för att jag varit så duktig med uppdateringen nu (även om det mest är onödigt tjöt i inläggen). Och också göra ett vackert adjö med denna låt här nedanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0