Deep down inside I feel the scream.

Hade en väldigt trevlig dag igår med Andréa på liseberg. avslutning på hbtq-festivalen på stora scenen, så vi var där och kollade. lite överraskningar i låttexter, som t ex "har en mun som är bred, bättre kan ingenting va, jag suger så bra" och en del andra grejer. man fick sig några skratt emellanåt!

Ligger just nu och mest lyssnar på musik. Andréa kommer om ca en och en halv timma. så om en timma och femton minuter tar jag hunden min och går ner och hämtar henne vid bussen. får se vad vi hittar på. jag ska nog introducera henne för "centrum". får se vad hon tycker om lilla stenunderskon.

en vecka och två dagar tills lolloh kommer, mmh ♥ längtar längtar. sen blir det liseberg och metaltown och pancake. gosh, pancake har fått för sig att jag ska med honom upp i höjdskräcken. han är ju störd. i och för sig har han lovat att jag får precis vad jag vill om jag går med honom upp i den så kanske är värt det ändå? beror ju på vad jag säger att jag vill ha. får försöka komma på nåt bra! Any suggestions?

ska fortsätta injicera metallica i mitt sinne nu. hörs!

Kommentarer
Skriven av: Henny

Jag vill också åka till Liseberg med dig '-'

2011-06-06 @ 10:41:27
URL: http://honeytea.devote.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0