Books.

Håller just nu på med Tolkiens Sagan om Ringen. Efter det ska jag ta och läsa Sagan om de två tornen och sedan Sagan om konungens återkomst. När de är klara blir det nog dessa böcker (förhoppningsvis i ordning.. ni vet hur jag är med saker jag bestämt, det hålls liksom inte riktigt... beror ju också på om de finns tillgängliga)

1. Räddaren i nöden - J.D Salinger
2. Vigilante - Andreas Roman
3. Lotta Thells serie på fem böcker; Utan en tanke, I skuggan av värmen, Bortom ljus och mörker, Kärleksbarn, För kärleks skull.

Sen får vi se hur det blir! Behöver ju inte planera längre än så just nu, det är ju ändå en hel del böcker med tanke på att Lotta Thells böcker är fem stycken, plus att jag inte läst ut Härskarringen-trilogin än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0