All you bitches put your hands in the air and wave them like you just don't care.

Varmt även idag, ohja. Ska snart ut och cykla och då får jag troligtvis lite mer färg på kroppen. Upptäckte att jag nu fått en hel del färg faktiskt. Under mitt metaltown-band är det oerhört vitt jämfört med armen och handen. Woho! Har nog Turkiet att tacka för att jag nu för tiden kan bli brun, haha.


Bild från Turkiet. Någon grotta vi åkte förbi när vi var ute på båttur.

Dagen har bestått av en hel del. Har bl a cyklat in till torget och köpt lite grejer så jag kunde laga mat till mig och syster. Något jag aldrig gjort förut som blev väldigt gott. Kyckling och pasta osv. Får ta och göra det någon annan gång också. Har även tvättat kläder och lite annat. Duktig flicka, mmh.

Ska snart ut och cykla ytterligare en gång men dock inte till torget. Nu blir det bara att cykla runt för motionens skull. Ashärligt att hålla igång. Man känner sig fin och så blir man på gott humör! Och motion är ju aldrig fel, eller hur?
Efter cykelturen ska jag hem och kanske läsa lite och sedan blir det väl inte mycket mer gjort innan jag ska ta mig in till stan. Ska se på bio ikväll. Klockan nio börjar den. Fanns tyvärr ingen annan tid. Så den slutar vid halv tolv och då har mina kära bussar hem till stenunderskon slutatt gå så pappa är snäll och hämtar mig.

Nu blir det att säga hej till cykeln. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0