You're a proof of heaven, darling.

Jobb idag, det var nice. I princip alla där är på semester nu så inte alls mycket att göra. Sjukt lugnt. Blir dock mer veckan 32, då börjar alla komma tillbaka.

Efter jobbet åkte jag direkt in till Göteborg, skulle till myrorna för att köpa min tröja......som inte var kvar. Skit. Hittade inget annat heller, bueh. Men men, bättre lycka next time, i guess!

Snackade lite med Sass idag och blir troligtvis att jag åker ner till henne någon helg snart. Mysigt ♥ Fick dock lite dåligt samvete för jag frågade om vi kunde träffa Viktor men Sass klarar inte av honom då hon inte alls gillar honom (vilket jag egentligen visste...) så sa hon att hon kan åka och träffa någon annan medan jag umgås med Viktor. Känns lite elakt med tanke på att det är till Sassi jag åker, men ändå, det var hon som erbjöd sig att hitta på något annat under tiden, haha. Plus att det är ju för hennes eget bästa för annars får hon stå ut med Viktor! Nåja, är ju inte ens bestämt vilken helg det blir så vet egentligen inte ens om Viktor kan ses när jag åker dit.

I morgon blir det jobb igen. Går upp vid halv sex, äter lite frukost, klär på mig jobbkläderna. Sen blir det att cykla iväg till jobbet. Tar med mig handduk och duschgrejer så duschar jag där så jag inte går runt och stinker svett efter cykelturen. Det är ju lite illa.

Ska ägna lite tid åt Sweeney Todd innan jag går och lägger mig. Borde egentlgien lagt mig för längesen men ni vet hur jag är när det kommer till att lägga sig i tid. Det fungerar helt enkelt inte.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0