Why do I deserve to die?

Finns det inget ställe som har vanliga ringar som örhängen, fast i svart?!

Har letat som fan på internet och sprungit runt på torget idag och frågat runt i varenda affär men finns ingen som säljer det. vill ha ju. är det så svårt att skaffa fram ett par svarta ringar?! får ta och åka in till göteborg någon dag nästa vecka för de har ju lite större utbud så de kanske har något.
skulle också till studion för att höra med dom hur dom tycker jag ska göra med öronen. om jag ska ta ett till hål eller inte. jag vill ju, men får se vad dom säger med tanke på att jag haft massa där innan och det är lite bråskaktigt efter att de växt igen. får åka in även dit någon gång nästa vecka och prata med dom. det var stängt idag nämligen.

orkar inte skriva mycket mer då jag har fullt upp med att lyssna på musik. tänkte slänga upp lite låtar här som ni kan lyssna på (om ni vill, slår vad om att ni inte kommer lyssna, inte på alla låtarna och inte på hela låtarna). liten kommentar under varje låt också, såklart.


Koooorn ♥ Älskar denna låt och är störtförtjust i sångaren. Sån jäkla energi live. Det är galet. Men han är underbar, liksom hela bandet är. Gillar det mörka soundet i deras låtar. Förresten troligtvis den bästa spelningen på metaltown, skulle jag vilja påstå.


Fortfarande pissed av att linnet inte fanns kvar....... Detta är för övrigt min smssignal! Min lilla Lolloh som intrucerade mig för detta band. Tack fru ♥ Nåt jag gillar med just denna låt är hur elgitarren gör sig hörd.


F.K.Ü. står inte för Fuck You, vilket man kan tro. Det står nämligen för Freddy Kruegers Underwear! Såg de på metaltown och de var fan asmysiga. jag och lolloh blev lite kära och tyckte de var assöta hahah.


Ett ord räcker....Soad! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0