Two years, babe.

Kom hem för ett par timmar sedan och har under den tiden hunnit vara lite på torget med pappa. Han var söt och köpte en klockgrej till mig så jag äntligen kan göra i ordning min motley crue LP till en klocka. Pappa frågade om vi skulle köpa det och jag sa att jag hade inga pengar så var han snäll och sa "men jag kan ge dig det" så ja, jag behövde inte betala. Tack snälla fader.

Just när jag satt här och pratade med Sass (min morsa har förresten godkänt att jag åker nästa sommar. Och sass mamma har sagt 'det är inte helt omöjligt men jag vill inte bestämma något nu') så kom jag på att idag är det två år sedan jag var i Lund första gången, två år sedan jag träffade Sass första gången, och två år sedan jag såg Halvblodsprinsen på bio med henne och Jull. Satan vad tiden går fort. Har tyvärr inga bilder från när jag var där. Hade massa men så dog ju datorn så kommer inte åt bilderna nu för tiden. That sucks. men men...

Vill ha någon väns födelsedag att fira, wooeeh. Gå runt och leta present och sen sitta och mysa hemma hos den. Asnice ju. Varför fyller ingen år snart?! Det gör mig frustrerad. Nåja, jag får helt enkelt vänta tills någon vacker filur har födelsedag.

Blir jobb på bokhandeln ikväll, och i morgon börjar jag jobba heltid. Pengar ♥ Efter jobbet ikväll så hade jag tänkt ta och krypa ner i sängen med en vacker film och lite kvällsmat i form av mackor och te och bara mysa. Ska även hinna ut på en promenad, plus att jag vill lägga mig tidigt så jag får sova ikapp. Hur ska jag hinna allt detta under dagen? Skulle hunnit utan problem om det inte var för att jag ska äta om ett litet tag. Men mat kan man ju inte hoppa över, right? Efter jobbet ska jag förresten tvinga med morsan in på coop så jag får kollat efter något gott te.


Bild från Google. Jag är lite småkär i te-koppar, dom är underbara ♥

Efter jobbet i morgon hade jag tänkt försöka ta mig in till Myrorna för att kolla efter den Children of Bodom tröjan. Har gått och trånat efter den ett jäkla bra tag nu men aldrig fått tummen ur röven att köpa den. Men jag har gått och haft den i huvet sen jag såg den för första gången vilket är ett bra tag sen, så jag måste ha den. Förhoppningdvis är den kvar. Det dumma är ju bara att jag tappade mitt fritidskort så det kostar mig en del att åka fram och tillbaka. Men det är okej, jag överlever. Får ju min kära tröja (förhoppningsvis) så det är värt det.

Ska ta och packa upp min väska nu och sedan käka. Ha det fint.

Kommentarer
Skriven av: Henny

Jag kom på att Sara fyller år snart, fast jag har inte snackat med henne på i princip hela sommaren... '-'

2011-07-17 @ 17:22:34
URL: http://honeytea.devote.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0