This terrible silence stops me.

Är fortfarande smått uppe bland molnen. De senaste minuterna har jag suttit och stirrat på mina ridkläder som ligger på golvet. Vackert, haha.. De blir använda i morgon igen! WOOEEH. och nu började jag storflina direkt jag kom att tänka på det. är ändå lite söt ibland.

När jag kommer hem från jobbet idag hade jag tänkt lägga mig i sängen och vila. ingen dator eller mobil (good luck med det sistnämnda) och bara vila. förhoppningsvis sova. behöver sova. blev inte att jag gjorde det så mycket i natt då jag hade lite svårt att sansa mig hahah...

vid tjugo i sju blir det i alla fall att åka iväg till sportlife. combat då. inte tränat det på säkert ett halvår. men det ska bli asnice.
till helgen kommer jag känna av att jag har en kropp... ridning igår, combat idag, ridning i morgon. mysigt ju!

Nu blir det off to work, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0