This blood on my hands is something i can not forget.

God förmiddag, folket!

Är ledig från jobbet idag men hade ändå inte sovmorgon. Det var dock frivilligt. Gick upp vid fem för att hålla Viktor sällskap, annars hade stackaren fått vara ensam fram till sju då han börjar jobba. Så var vaken mellan 5 och 7, sen somnade jag om igen och sov till elva ungefär. Trots att jag sovit väldigt mycket känner jag att jag skulle vilja sova mer. Har en hel del att ta igen.

Kommer ta det lugnt till halv fyra, då Jess morsa kommer och hämtar mig. Ska iväg och rida. Ikväll ska jag nog inte göra någonting alls. Vila typ.

I morgon ska jag upp vid senast tio och göra mig i ordning. Tar sedan bussen vid tio över elva för att åka in till Göteborg och träffa Freja. Får förhoppningsvis tag i några svarta ringar till öronen då.
Vid tjugo över fyra ungefär möter jag upp Jess och så går vi och hämtar ut biljetterna osv sen vid tjugo i sex ska vi se på bio. Sista Harry Potter - filmen, ever. Undrar om jag kommer gråta... Det återstår att se!

Ska fortsätta ägna min tid åt det lilla emobandet Escape the fate nu. De är ganska bra fastän de är emo, höhö.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0