Speak the words I wanna hear to make my demons run.

Precis när jag började skriva så knackade det på dörren och Stefan klev in. En vän till familjen. Han är mysig och ska med till Borås djurpark. Regnar som satan, vackert väder för en djurparksresa.. ohyeah!

Blir inte så långt inlägg nu idag då jag ska ta på mig och borsta tänderna innan vi åker och vi åker nog ganska snart skulle jag tro. Ska ha med massa skivor i bilen så jag har musik att roa mig med, annars blir jag nog lite smått galen. Bandit Rock finns ju men tycker de spelar sån hemsk skit ibland. Kanalen heter ju Bandit ROCK, right? Märks inte alltid. Nåja...ibland kommer ju en hel del bra grejer och då blir jag glad! Men tar ändå med egen musik så jag kan garantera att det blir nåt fint hela tiden.

Måste sticka... puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0