Proud of who we are.

Blir en kort uppdatering nu, är så sjukt trött så ska sova snart.

Dagen har varit fin. Fick rida hihi. Glad flicka blir jag då. Fick även bekräftat från söta lilla Malin att jag får rida Belinda lite då och då. underbart! Tack lilla du.

I morgon blir det att gå upp vid nio. tänkte gå upp tio men så kom jag på att jag har ngen aning om hur mycket pengar jag har på mitt busskort så måste in till stenungsund och fylla på det och blabla. tar bussen tio över elva, är inne i stan fem i tolv. möter upp freja och jerry, vinkar av jerry, socialar med freja. ska försöka hitta ringar till öronen, svarta. sen också några böcker. förhoppningsvis hinner jag ta mig till någon second hand butik, så kan jag hitta billiga böcker :')  ska också hämta ut biobiljetterna till mig och jess.

vid tjugo över fyra kommer jess till centralen och då ska jag möta upp henne, troligtvis säga hejsvejs till freja och så sticker jag och jess och käkar nåt innan bion.

nu ska jag lyssna på lite musik och sen sovaaaa. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0