Lovers and losers.

It's over now.

Inget mer HP. Det var känslosamt att se filmen igår. Men den var underbar, ohyes.

Köpte lite böcker också.. tre stycken. Kalle och chokladfabriken av Roald Dahl, Vigilante av Andreas Roman och Ivanhoe av sir Walter Scott. Har snart läst ut Kalle och chokladfabriken och ska nog börja på Ivanhoe då.

Plus att jag hittade svarta ringar till öronen! Woho. Tack lilla Freja för att du visade var jag kunde köpa sådana :'D Nu ska jag bara vänta tills jag fått ordning på de två övre hålen, sen kan jag gå och skaffa två till ringar och trä i de hålen. De hade dock inte så tunna ringar som jag har hål, så de är lite bredare så mina hål kommer kanske bli lite bredare, men det är inte märkbart :)

Slänger upp en låt. Tycker låttiteln passar bra till hur jag känner för harry potter hueheh .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0