Just labeled mentally deranged.

HEJ FOLKET!

Drogar Metallica och funderar på att snart gå ner och fixa lite käk. Får se hur jag gör. Börjar bli lite småhungrig nämligen, men vill inte släppa Metallica. Sitter och ler med hela ansiktet hahah...

Die, die, die my darling
Don't utter a single word
Die, die, die my darling
Just shut your pretty eyes

I'll be seeing you again
I'll be seeing you in hell

Gick bra på jobbet idag. Arbetade på utan rast så slutade redan vid tre, det var ganska skönt faktiskt. Hann ändå käka lite i bilen så överlevde dagen! Blir jobb i morgon också och på onsdag troligtvis. Efter det ska jag hem till Jess och ridaaaa.

Förresten, dudes, jag har big news för er! Har fixat mig ett till hål i vänsterörat :'D Så nu har jag två i varje. Ett till per öra, sen känner jag mig som mig själv igen, wohooo. Vill förövrigt ta hål i den där lilla "flärpen" som sitter vid ingången till örat. Den lilla.. saken typ. Det är assnyggt c: Lolloh bara "nä det är fult, ser ut som man missat det riktiga stället" men fuck you Lolloh jag hatar dig fast jag älskar dig puss älskling. ♥

Hade fixat en cambild på hur det ser ut nu med det nya örhänget men det funkar tydligen inte att lägga upp här.. knas. Nåja. Tror nog man överlever ändå! Annars får ni säga till, I'll visit your funeral.

Slänger upp låten jag lyssnar på right now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0