Jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig.

Min headline har ingen betydelse, what so ever. Någon på min kontaktlista på msn som lyssnade på en låt som heter så och tyckte det lät lite fint.

Kom nyss hem från jobbet. Är trött som satan, men det är bra, då sover jag gott ikväll (om jag lyckas lägga mig i tid vill säga.....). Min vänstra hand känns rolig. Den är jättekall! Var och gjorde ett flyttstäd det sista på dagen och då skulle jag ta bort all is ur frysen, så satt i ungefär en timma med händerna i is. Mysigt värre! Men det var sjukt skoj faktiskt, haha.

Jobb i morgon också, och sen ska jag hem till Jess och rida. Tror det i alla fall. Ska höra med henne sen. Påtal om Jess... hon och jag ska gå på bio på lördag! Sista HP.. gaaah. Efter det kommer hon hem hit och sover över c:

Jag saknar Pancake. Det är inte riktigt okej. Tönten kommer hem om en vecka, woeeeh. Då ska jag tvinga honom att gå på malmöfestivalen! Tror i och för sig inte att det är så svårt att få dit honom haha.
När jag får upp honom i huvet tänker jag alltid på denna... Han gillar den, och den påminner om honom på något sätt. Samma småstörda charm.


Mycket nöje!

Nu blir det käk, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0