It's filled of people who are filled with shit.

Fortfarande kvar hos moster med de små vovvarna. Söta är dom, men sjukt krävande. Är galet trött då jag inte får sova speciellt mycket eftersom de inte vill sova när man själv vill plus att de väcker en jättetidigt. Nåja, det går ändå bra.

Har haft lite sällskap av både andréa och jess vilket är braaa. jess kommer sen ikväll också någon gång. vet dock inte när. men det märker jag.

ligger för tillfället och kollar på sweeney todd. jag älskar den filmen. musiken är underbar, skådespelarna är underbara, regissören är underbar. hela filmen är helt enkelt underbar. puss på den.



har planer för nästa sommar.. jag flyttar till lund då. om jag lyckas övertala mina föräldrar vill säga. vill bo där över sommaren. därför ska jag leva snålt detta året och spara så mycket pengar som jag kan, så jag har råd att hyra rum någonstans i lund. har kollat runt lite och det kostar ca 3000-4000 i månaden. sen får man ju lägga till för vardagsgrejer som mat, buss, nöjen osv. så får spara en hel del då jag i så fall inte kommer kunna sommarjobba eller ha mitt jobb på bokia då. kom dock på nu att eftersom jag då inte bor hemma så borde jag få mitt studiebidrag eftersom mina föräldrar inte betalar nåt för mig eftersom de då inte har hand om mig.
sen har vi ju ett litet problem, och det är hobbe. vet inte vad mina föräldrar tycker om att jag lämnar honom en hel sommar. han har ju resten av familjen såklart men det är ju min hund. nåja, det är lång tid kvar så har tid att diskutera med mina föräldrar haha.

nu ska jag fortsätta glo sweeney todd. kan ju tillägga att han är het, trots att han skär halsen av folk ♥

ha det gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0