I'm your source of self-destruction.

Kvällens band får lov att vara Soad. Lite kul då att jag har ett metallica-citat som headline. men men, that's life!


ANDRÉA, KOLLA LÅT NUMMER TRE (BOOM!) OCH SE ATT ÄVEN SOAD ÄR PEACE-MÄNNISKOR!!! förresten kommer en John Lennon och Yoko Ono grej i slutet c:



En av de absolut mest kända låtar. Förstår varför, den är underbar. Gillar att Serj hade långt hår i denna video. Han är så fin i det! Fast han är ganska fin i kort också, men inte alls i närheten som med det långa. (Se nedanstående video)


Ser ni, inte riktigt lika fin va? Men ändå så mysig. Mycket beröm till Daron för bra background vocals också. Duktig är han.


Gillar musikvideon och låtens budskap. Sjukt underbar live när typ 25 000 pers står och skriker "BOOM, BOOM, BOOM, BOOM!!". Härlig känsla. Gillar även att cykla till denna låt.


Har egentligen bara en kommentar om denna låt.... Serj ser lite småknasig ut!

That's enough for today, ska springa ner och göra mig i ordning och sen lägga mig. Kommer komma i säng innan tio idag. Det är fan bra! Blir ca åtta timmars sömn inatt då. That's pretty good!

Hörs i morgon. Vet inte när det blir eftersom jag inte är helt säker än på om jag ska rida. Får icke tag på Jess. Men ni märker ju när det kommer upp nåt nytt, höhö.

Btw, jag har blivit en duktig pojk och börjar uppdatera ofta, don't you think?

Längtar till 19 augusti. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0